خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 10:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در نشست قاسم پور با تعدادی از زنان شاعر و نویسنده در حوزه هنری مطرح شد:

افزایش چشمگیر زنان نویسنده و شاعر پس از انقلاب اسلامی بسیاری را شگفت‌زده کرده است

رئیس فراکسیون زنان مجلس در دیدار با با تعدادی از زنان شاعر و نویسنده در حوزه هنری تاکید کرد که افزایش چشمگیر و خیره ‌کننده زنان نویسنده و شاعر پس از انقلاب اسلامی بسیاری را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس به بهانه روز شعر و ادب پارسی، با تعدادی از زنان شاعر و نویسنده در حوزه هنری گفت‌وگو و تاکید کرد که پس از انقلاب اسلامی افزایش خیره ‌کننده زنان نویسنده و شاعر بسیاری را شگفت‌زده کرده است.



 وی افزود: این افزایش کمی کنش زنان در عرصه ادبیات، موجب شده مضامین مرتبط با زنان نیز در آثار ادبی بیش از پیش خود را نشان دهد و درواقع افزایش کمیت حضور زنان، همراه با افزایش طرح مضامین و مفاهیم زنانه در داستان‌ها و اشعار بوده و همین امر نیز به دیده ‌شدن بیشتر تجارب ، نگاه و روایت زنانه و طرح مسائل زنان کمک شایانی کرده است.



رئیس فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: در این نشست زنان ادیب دغدغه‌های فرهنگی خود و مسائلی که کلان‌ساختارها در مسیر حرکت ایشان ایجاد کرده را از زوایای مختلف مطرح و تجارب تلخ و شیرین  خود را به اشتراک گذاشتند و تا حد ممکن سعی می‌کنم تسهیل‌کننده حرکت آنها باشم./



پایان پیام

  • کد خبر : 368378
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار